ANGEL BEADS COLLECTION & CREATION

By: Sue tHe AnGel BeAdS

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  >  >>]    [Archive]
Friday, 17-Jan-2020 12:00 Email | Share | | Bookmark

 


TEL : 013- 3788051
EMAIL : angelbeadscollection@gmail.com
Blog : http://angelbeadscollection.blogspot.com
facebook : www.facebook.com/sulasteri rabbini


Tuesday, 9-Mar-2010 07:51 Email | Share | | Bookmark
MY BLOG - http://angelbeadscollection.blogspot.com

Dah lama x update FP....dah naik bersawang FP ni. Untuk kawan2 yg mengenali saya,untuk entry terbaru sila ke rumah baru saya di alamat http://angelbeadscollection.blogspot.com

Saya rasa saya dah jatuh cinta dgn blogspot...sbb lebih senang nak upload gambar dan banyak benda2 yg kita boleh buat untuk mencantikkan blog kita.

Sudi-sudikanlah singgah ye kawan2.....


Wednesday, 3-Feb-2010 11:19 Email | Share | | Bookmark
Bila nak siap baju ni.....

 


Sunday, 17-Jan-2010 09:31 Email | Share | | Bookmark
KEBAYA SULAM KERAWANG

 
 
 
View all 4 photos...
Dah lama tak mengupdate FP. Terasa sangat malas nak mengupdate. asyik2 update facebook jer...hehehe...

Entry kali nak tayang sikit baju kebaya sulam kerawang adik saya. Baju ni saya beli untuk dia masa saya berkunjung ke kota Bandung May tahun lalu. Dah la saya beli untuk dia free, pastu buatkan manik pun 'free'! sungguh beruntung jadi adik2 saya.....

apa-apa pun layan je pic kat bawah ni....

SEBELUM

SELEPAS



Monday, 23-Nov-2009 16:19 Email | Share | | Bookmark
Hijau yang menyegarkan....

 
Baju kali ni adalah mlik jiran saya. Baju ni sebenarnya baju hari raya aidilfitri yang lalu. Mungkin sbb dia rasa kosong sangat kot, dia suruh saya manikkan baju ni untuk dipakai pada hari raya haji akan datang. Alhamdulillah saya dapat siapkan baju ni seperti yang dijanjikan.

Saya harap tuan punya baju ni berpuas hati dengan hasil kerja tangan saya kali ni. Idea caca marba.dalam otak nak buat lain...bila dah jahit jadi lain. Biasalakan buat manik ni. kena try n error. rasa x ok...bukak la balik. walaupun tension. yg penting hasilnya memuaskan hati.

yang sedihnya, baju sendiri (baju raya puasa) x siap2 lagi. bersih tanpa sebutir manik.....




[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net