ANGEL BEADS COLLECTION & CREATION

By: Sue tHe AnGel BeAdS

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 17-Jan-2010 09:31 Email | Share | Bookmark
KEBAYA SULAM KERAWANG

 
 
 
 
Dah lama tak mengupdate FP. Terasa sangat malas nak mengupdate. asyik2 update facebook jer...hehehe...

Entry kali nak tayang sikit baju kebaya sulam kerawang adik saya. Baju ni saya beli untuk dia masa saya berkunjung ke kota Bandung May tahun lalu. Dah la saya beli untuk dia free, pastu buatkan manik pun 'free'! sungguh beruntung jadi adik2 saya.....

apa-apa pun layan je pic kat bawah ni....

SEBELUM

SELEPAS



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net